1. Cover
2. Werken aan geluk
3. Kernwaarden
4. Strategie
5. IBN in vogelvlucht
6. Onze huisstijl
7. Iedereen doet mee is het nieuwe normaal
8. Sociaal ondernemen kan op vele manieren
9. Onze werkwijze
10. Werken bij IBN
11. Afspraken binnen IBN
12. Bijzondere relatie IBN en de gemeenten
13. Samenwerkingen gericht op werkgelegenheid
14. Onze organisatie
15. Meer informatie

Onze huisstijl

Een logo is in de eerste plaats een herkenningspunt van een merk. Het logo van IBN visualiseert het merk en dat waar we voor staan in de eenvoudigste vorm. De belangrijkste opdracht van onze organisatie zit erin opgesloten: mensen ontwikkelen. En het laat zien hoe we die opdracht willen vervullen: in samenwerking.

Lees meer  ▾

De golvende lijn staat voor het ontwikkelingstraject dat een kandidaat aflegt bij IBN.

De vormtaal van het logo nodigt uit om mee te doen, om aan te haken.